Atsakymas

  • Titulinis
  • Vairuotojas nesilaiko eismo tvarkaraščių
Atgal

Keleivių aptarnavimas +370 5 2344444 I–IV nuo 7:00 iki 15:45 val V iki 14:30 val

Plačiau

Tvarkaraščiai

Plačiau

Atsiliepimai

Plačiau

Ieškome vairuotojų

Plačiau

Kur kreiptis, jei vairuotojas nesilaiko eismo tvarkaraščių?

Jei autobusas/troleibusas atvyko ne pagal tvarkaraštį, rašykite el. paštu keleiviu.aptarnavimas@vilniausvt.lt.

Nurodykite datą ir laiką, maršruto numerį, stotelės pavadinimą ir važiavimo kryptį (pagal galimybes – autobuso/troleibuso garažo numerį arba valstybinį numerį). Taip pat nurodykite savo vardą arba pavardę, telefono numerį arba el. pašto adresą, kad galėtume su Jumis susisiekti, pasitikslinti informaciją ir atsakyti.

Dažniausios autobusų/troleibusų vėlavimo priežastys: automobilių spūstys miesto gatvėse, eismo įvykiai, miesto renginiai, autobusų/troleibusų gedimai.

Keleiviai dažnai skundžiasi, kad autobusai/troleibusai atvažiuoja pirma laiko, tačiau, nagrinėdami tokius keleivių skundus, neretai nustatome, kad vėluoja prieš tai turėję atvažiuoti autobusai.

2015 m. pradėjo veikti mobilioji programėlė „m. Ticket“. Tai ne tik viešojo transporto bilietas telefone – naudojantis programėle galima rašyti pasiūlymus, padėkas bei nusiskundimus.